Ben doğal doğum yapmak istememe rağmen sezaryen olmak zorunda kaldım ama aklım hep doğal doğumda kaldı kesisiz dikişsiz doğal doğum… Bununla ilgili doğum öncesinde de soru işaretleri vardı içimde kalmasın burda kesin bilen vardır diye sormak istedim. Birincisi doğumda neden kesi atarlar? Devlet hastanesinde doğuran herkesten kesi ve dikişinin olduğunu duyuyorum. Oysa bir influencerın doğumunu izledim özel hastanede doktorun kendisi kesi olmasın diye masaj yapıyordu hanıma. İkinci merak ettiğim ise madem kesi atılıyor dikişi neden asıl cerrah olan yapmıyorda ebeler yapıyor? Bir akrabamız ın kızının yanlışlıkla idrar yolunu etkileyecek bir dikiş atmışlar kız doğumdan sonra tuvalete çıkamamış sonra doktor gelip tekrar düzeltmiş durumu. Biliyorum çok uzun oldu ama istemediğim halde sezaryen oldum bu sorular sürekli kafamda dönüyor