34 haftalık hamileyim asla durmuyor uyutmuyor. Güç bela uyursak uyandığım gibi o da uyanıyor. Hiç şikayetçi değilim çok seviyorum. Sırf hareket etsin diye birşeyler yiyorum, karnımı kaşıyorum, okşuyorum dürtüyorum, akşam otururken göbeğimi açıyorum ışık olsun diye 😂 bol bol spor yapıyor beyefendi. Doğduğunda hareketli olur mu bilemem ama bu zamanlarımın tadını çıkarmaya bakıyorum. Doğduğunda çok özleyeceğim kesin içimdeki o tatlış kıpırtıları.