ikicocukmeselesi Kızlar aşı olacağım ama içimde hep kuşku ya bem covidsem birde üşüne aşı olursam diye. Olmadan önce test yaptırmayı düşünüyorum garanti olsun diye ama yinede sormak istedim, pozitifsem üstüne birde aşı olursam kötü mü etkilenirim?
papatya981 ikicocukmeselesi evet benim esim saglikci ordan biliyorum kendinden şüphe duyuyorsan ilk test yaptır ağır geçirirsin yoksa vücuttan vücuda da farkeder
Rainbow0126 Pozitifken bir şekilde anlarsınız. Ama işinizi garantiye almak için kesinlikle test verin. Kötü hikaye anlatmak istemiyorum ama olumsuz etkilediğinden eminimPozitifken biontech olmanın