Ben doğum yapalı 3 gün oldu içeride ve dışarıda birkac dikisim varmış. Doktorum batikon spreyi verdi lavaboya çıktıktan sonra cok az suyla temizliyorum nnazikce kurutup sprey sıkıyorum. Her gun ılık duş alıyorum mutlaka. Otururken çok dik oturmuyorum, dikişlerin olduğu tarafa oturmamaya çalışıyorum 3 günde baya toparladım her gün biraz daha hareket etmeye çalışın. Kabız yapmayacak şeyler yiyin zamanla geçer inşallah biraz sabır.🙏