Minikmucize15 Merhaba kızlar. Bel ve sırt ağrım var sanki adet oncesi agri gibi vucudum cok halsiz acaba dogum belirtisi olabilir mi. 39+2 yim.
Nuku Minikmucize15 ben de 39+4 um canım inşaallah en kısa zamanda dogururuz sen sancilarini dinle artış gösterirse gerçek sancı olabilir benim de kaç gündür sancılarım oluyor ama sonra geçiyor yalancı sancılarmis
Gencanne33 Bildiğim kadarıyla yalancı sancı ama gercek dogum sancısı ayırt edilecek kadar farklı heryerine eşit miktarda agrı dagılır doguracagını o an anlarsın böyle adet sancısı gibi olmaz canım
Minikmucize15 Nuku birde doktorunuz size çatı muayenesi yapti mi benimki sancilar baslayinca yapacagini soyledi bu kadar bekleyipde sancım gelince catim uygun olmazsa sezeryanmi olacak yani bilemiyorum
Minikmucize15 Benimde öyle canım şuan geçti yalancı sancıydı demekki ara ara sende de oluyormu batma sızı şeklinde. Allah kolay dogum nasip etsin ikimizde insallah
Nuku Minikmucize15 yok bu zamana kadar hiç yapmadı yarın randevum var belki yapar benim ikinci gebeliğim bu daha önce normal yaptım belki ondan yapmıyor diye dusunmustum