Kızlar hafta sonu ailemin yanına gittim evde salonda yarım saat oturduk hepimiz maskeliydik sarılma öpüşme yok çıktık öyle Akşamına da annemin pozitif olduğunu öğrendik. 25. Haftamdayım üçüncü doz aşı sıram da geldi hemen mi olayım ne yapayım bekleyeyim mi ya pozitifsem ben de diye kafam alak bullak neyi düşüneceğimi şaşırdım. Bu şekilde temaslı olup pozitifleşen var mı kaç gün sonra test yaptırayım