Efraimmm benimde Plesanta rahmi kapatıyordu. Aynen ağrım çoktu. Günlük işler dışında bişey yapma yorma kendini dedi ama 2 çocukla öyle bir şansım yoktu. Renkli ultrason gittiğimde 21 haftalık filandi galiba arka duvara yerleşmişti. Bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor. Olduda çıkmadı. Normal doğum yapma şansın yok malesef