Durucukkkk seni çok iyi anlıyorum tam 8 gün önce bende çok korkuyor hatta stresten uyuyamadan operasyona gitmiştim ama çıktığımda stres olduğum için pişman oldum 🥲 hatta anestezi kafası çok güzel dinleneceksin diyen hemşireye sinir olmuştum 🙈 dinlenip çıktım haklıymış 🐣 çıktıktan sonra eşimle yemek yemeye gittik hiç operasyonun etkisi yoktu. Bir sonraki gün sadece adet olacakmış gibi hissettim bu kadarcık 🥰 tabi daha olmadım gün sayıyorum 🙏🏻