İkizler için yenidoğan zıbın beşer tane almak istiyorum ama çabuk büyürler diye annem iki üç tanesi 3 aylık olsun diyor sürekli masraf olmasın diye. Alt üst takımları da zaten zıbın takımı şeklinde bakıyorum, kafam bir milyon oldu. Soğuk memlekete geçeceğiz doğumdan bir ay sonra, üstlerine ne almalıyım?? Lütfen bilenler bir yazsın. 🙈🙈