Selam kızlar ben hamileliğimden önce 50 kiloydum 30. Haftadayım şu an 70 varımdır yani 20 kiloya yakın aldım boyum 1.73 önceden çok zayıftım ama fazla kilo almakta iyi değilmiş zor Doğum olurmuş gibi şeyler okudum az yersem bebek beslenemez gibi hissediyorum o yüzden acıktıkça yemek yiyorum varmı benim gibi fazla kilo alan 😕