Nureda12 yasemiinorhn amin inşallah o kadar heyecan ve merak içerisindeyimki 30 haftaya girdikten sonra dahada kavuşmak için heyecan yapar oldum 🤭🤭
yasemiinorhn Nureda12 öyle valla 30 dan sonrası daha heyecanlı diyorlardı da inanmıyordum 🤭 2 3 haftaya da çanta hazırlığı başlar eder derken inşallah birde bakmışsın bebişin kucağında 😍
kelebekimm Nureda12 Hafta da 1 kilo alıyorum bn. Hatta hafta da 2 kere waffle yiyince 2 kiloyu da buluyor. Artık durdurmaya çalışıyorum. Waffle krizim tutuyor ilk defa böyle oluyorum. Ne zormuş bir şeyi asermek.
kelebekimm Nureda12 😂😂😂 bn hep kilo almak için uğraştım. Çok zayıfım çünkü. Vermeyi düşünmüyorum ama kesin gidecek durmaz bnde kilo çünkü genetik.
guldenizcan 30 da 1900 dedi doktor 2 gün sonra 32 olcaz bakalım bu aralar canım yanıyo kasılma başladı sanki inşallah vaktinden önce gelmez mi vlatlarımız
Nureda12 guldenizcan en büyük korkum erken gelmesi inşallah zamanlarını beklerler 🤲 1 gün bile fazla durmaları onlar ve bizim için çok daha iyi olacaktır 🥰
Nureda12 kelebekimm ya bende baya uğraştım evlendiğimde 45 dim bide çevre baskısı çok zayıfsın filan çabaladım baya 😰
ZZeynepP1903 30+4 günlükken gitmiştim 1550 gramdı karın cevresini bir hafta geriden görünce doktorum pazartesi tekrar gel dedi bakalım ne durumda 🤷🏻♀️ yarın gidecegim kısmetse, 31+2 günlükken.
Nureda12 ZZeynepP1903 maşallah bizimde sali günü randevumuz daha 1 kilo bile değildi son gittiğimde 🤭
Derya2867 Nureda12 29 haftalıkken gittiğimde 42 cm boyu 1600 gr kilosu vardı yarın kontrole gidicem 32 haftalık oldum başlangıç 53 kilo şimdi 63 kiloyu geçiyorum 😔😩
2melek_annesiii Nureda12 o kadar süre çok uzun ama kontrole daha sık gitmelisiniz son aylarda anlık hersey gelişebiliyor benim suyum fazlaymış diyete basladık gitmesem haberim olmayacaktı
Nureda12 2melek_annesiii sıra vermiyorlar randevuda açılmıyo 1 özel hastane var orada kadın doğum yok maalesef mecburiyetten 😔
ZZeynepP1903 Slnn1122 karın cevresini ayrıyeten ölcuyolar ya canım öyle gördü. Sımdıye kadar öyle bişe yoktu ama 🤷🏻♀️