Beybisininannesi H&m den alişverip yapıp bedenler hakkında bi fikri olan varmı? 1-2 ve 2-4 ay mağazada aşırı küçük geldi gözüme Tercih edenler hangi bedenleri aldınız?
Selcann Beybisininannesi genelde h&m nin kalıpları geniş oluyor yani tam olanınida alabilirsiniz. Ben 1 2 aldım genelde. Kızımda hep bir küçüğünü alıyorum ordan ama tabi bebekten bebeğe değişir benim kizim zayıf onun için. Ama çok küçük değiller tam olur kalıpları büyük diğer firmalara göre
alcang Beybisininannesi küçük mü? Hm markasının bedenleri normalden daha büyük bana göre. Yani ben 3 yaşındaki kızıma 24 ay alıyorum şuan tam oluyor 14 kilo 94 cm.
Asyaveannesi36 Beybisininannesi 3er tane aldım her ikisinden de indirimdeydi baya ozaman almıştım canım
Beybisininannesi alcang biorganikten 0-3 ay zıbınlar aldım boyut olarak hmden aldığım 4-6aylıkla eşdeğer olunca bi bilemedim bende
alcang Beybisininannesi o markadan hiç almadım ama hm genel olarak çok büyük isterseniz bi tane alıp deneyin devamını o şekilde alırsınız