Nu4642 27+6yiz gelisimimiz 29 haftalık , ismimiz Armin en basında
düşündük 1.ayda erkek te kizda olsa Armin olycakti kizimiz Armin ,hareketlerini 17.haftadan beri hissediyorum, her şey en başından beri çok iyi gidiyor çok hareketli bir bebek ultrasonda da öyleydi şimdi daha da hareketli alışverişler 15. ve 20.haftada bitti 🤗cinsiyeti 14 te öğrendik ailelerimiz çoğu ürünü hediye etti bizde çok az bir şey aldık eşimle çoğu ürünü olduğu için şimdi beşik dolap ve arabasini alıcaz, bu hafta , 28 de her sey hazir artik bende zayen 4 ve 6 aradi her seyi hazirlar 7 den sonra bekleriz diyorum cok sukur oule oldu ,28.haftamda ürünlerini yıkar dolabına yerleştirir 29 da cantami hazırlarım 🤗 kızıma battaniye ormustum isinli kapi susu emzik ucu anne kiz bandi yaptim kendime konsepte gore pijama buldum kızıma iisimli çıkış yaptırdım hediyeliklerini hazırladım kendim yaptım , lokum paketlerini aldım hazır bekliyoruz 7.ayda🥰🧿