Nu4642 Nasil gidiyor hanimlar bebek hareketleriniz nasil? alisverislere baslandi mi ? Isimler netlesti mi 👼
Leylayz Nu4642 kuyruk sokumu ve bacak ağrım oluyor geceleri onun dışında iyiyim şükür, hareketler de artık kuvvetlendi maşaAllah, Bizde oda aldık daha tam düzenlemedim, nasip olursa yavaş yavaş döşerim artık, sizin nasıl gidiyor
BesteKc Nu4642 ben baya bişiler tamamladım çok şükür her şey iyice zamlanmadan. Mart 26 beklenen doğumumuz. Oğlum olacak sizin cinsiyet ne ? 🧡
Zeytininannesi01 Nu4642 bebek hareketleri belirginleşti bebek alışverişinin büyük çoğunluğunu yaptım ama daha çanta hazırlamadım erken diye kendim için olan alışverişi daha yapmadım bana sıra gelmiyor bir türlü bebekten😂
B1983 Nu4642 biraz kiyafet aldim sampuan seti bebek arabasi puset zam geliyo devamli besik alcam erken oldu ama hersey zamlaniyor
Nu4642 Leylayz ufak ufak alisverislerime basladim ama ocaktan sonra hersey zamnlanacak biraz hizlanayim diyorum
Bebek9 6 martk olarak gözüküyo ama sezeryan istiyorum şubatta olacak gibi. Hareketleri iyi cok şükür kıyafet almadım henüz bir kac güne alış verişe çıkacaz inşallah. Sdece beşik yatak 11 set aldım şimdilik
Nu4642 Bebek9 hareketlerini belirli zamanlarda mi hissediyorsunuz acaba 24 arti artı 2 benim. Nasil olmali bu haftalarda acaba . Ben de hastane cikislari aldim katlanir kuvet setleri mustela setleri vs ufak.ufak basladim👼
Nu4642 BesteKc bizim de oglusumuz olacak insallah 💓ismini kararlastirdiniz mi biz utku koymayi dusunuyoruz👼
Leylayz Nu4642 Bende zaten yılbaşından önce birçok şeyi halletmeye çalıştım zamlanacak diye, tabi yine birçok eksik var daha
Nu4642 Zeytininannesi01 canta icin bence erken 😀 gun icinde surekli hissediyor musunuz hareketleri yoksa belli zamanlarda mi acaba
BesteKc Zeytininannesi01 Nu4642 evet bizim de Milas olacak inşallah. Sağlıkla kucağımıza alsak bir an önce zaman geçmiyor sanki. Bu hafta kontrolümüz var heyecanlıyım 🧡
Zeytininannesi01 Nu4642 Bazen gün boyu bazende tam tersi hiç hissetmediğim oluyor daha çok gece yattığımda kımıl kımıl birde acıktığımda kendini çok belli ediyor
BesteKc Nu4642 ben bazı günler çok hissediyorum bazı günler az ama normal sanırım bu dönemde. Tatlı yiyip sola yat diyolar daha haeçreketli olur diyolar ama denemedim…
Bebek9 Nu4642 canım o haftalarda balık gibi kayıyodu arada bi depik atıyodu ama şimdi daha kuvvetli depikleri . Hissetmediğin zaman endişe etme tatlı ye bol su iç sol tarafına yat ha birde yatınca elini karnına koy 3 kere ayetel kürsü oku
Zeytininannesi01 BesteKc aynen zaman geçmiyor arada eşimle diyoruz doğsa da sevsek😄Allahım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin🤲🥰
Nu4642 BesteKc bizimde kontrolumuz var ve seker yukleme testi yapilacak umarim seker cikmaz onu bekliyorum heyecanla 🙇
Zeytininannesi01 BesteKc Oda kurmadım anne yanı yatağı aldım eşimin bekarlıktan bazası vardı yeni, oda yapacağımız zaman ona kenarlık taktırmayı düşünüyoruz