Nu4642 bebişim erkek ve utku koymayi düşünüyoruz. Sizce nasil kizlar ? Sizler ne koyacaksiniz miniklerinizin isimlerini
Yigiit_efeniin_annesiii Nu4642 Henuz cinsiyeti belli değil ama kız ismi üzerinde duruyorum ben kız olursa ’Eylül Ada’olacak zaten oğlumun ismi de’Yigit Efe’ 2 isimlere fena halde takmış durumdayım😂
Nu4642 Leylayz aaa çok farkli cok hoş bi isim lalezar 💓 kaderleri sanslari da isimleri.gibi guzel.olsun 💓💓
Nu4642 M-Zehra-34 cok.hos bir isim kizim olsaydi duru koyacaktim.oglum oluyor utku olacak allah nasip ederse 💓
Elif-meltem07 M-Zehra-34 bende elisa koyacağım eşimle benim isimlerimizin kısaltması oluyor anlamında çok güzel gerçekten 🥰
Nu4642 Zeytininannesi01 zeynep ismini cok severim hic bir zaman modasi gecmeyen cok tatli bir isim bence 💓omurleri de isimleri.gibi guzel.olsun 💓
merakliblog Nu4642 güzel isim, isimleriyle büyüsünler🤲🏼 Mehmet Çağan ve Ada olacak ikizlerim inşallah 🤲🏼💕
Nu4642 merakliblog Çağan ismini ben de çok düşündüm cok karizmatik bi isim bence 💓 ada zaten kiz isimlerimde en cok sevdigim isimlerden saglikla gelsinler minikler💓