Paresi doğmaz bildiğim kadarıyla canım. Yani benim en baştan beri ileride bebeğim hafta olarak. Şuan 9. Ayımdayım son adet tarihime göre normal doğumla bekliyoruz oğlumu. Önde olması sadece gelişim açısından, doğum açısından değil diye söyledi doktorum