Tugba17 Gebeliğinin 24. Haftasında olanlar günler nasıl geçiyor hazırlıklar ne durumda cinsiyetleriniz neler?
Aysun1981 tam 24+0’ız bugün 😍 erkek bebiş bekliyoruz. Genel olarak iyi gidiyor. Biraz ağrılarım oluyor ve uykusuzluk var ama normal herhalde. Sizin nasıl? cinsiyet belli mi? isme karar verdiniz mi?
Tugba17 Aysun1981 benim de tam 24 bugün kızımız olucak ağrım filan pek yok ama uykular haram oldu uyuyamıyorum asla 🥰
Minigimibekliyorum 24+1 iz bel ağrısı ve kasik ağrısı oluyor arada normal mi bilmiyorum.erkek bebek bekliyoruz
dilarakocc 24+1 olduk ama bugün benden dolayı kasığıma çok şiddetli ağrı girdi ilki öksürükten dolayı kasılma oldu ikincisi eşim bian gıdıklamaya başladı bende debelendim biraz orda çok şiddetli ağrı girdi bi sorun olurmu sizce
Tugba17 dilarakocc benim de giriyor arada ağrı değilde bıçak saplanmış gibi bence bi sorun olmaz sürekli olması sorun yaratabilir ama