Misshadow Kızlar adetim biteli 10 gün oldu 2-3 gündür aşırı bel ve karın ağrım var ara ara sık sık gelip gidiyor ağrı 3-4 gün öncede böyle ufak bir kahverengi leke geldi sonra birdaha görmedim sizce nedir bu
denizmanzarasi Misshadow canım yumurtlama ağrısıydı büyük ihtimalle o gördüğün leke de yumurtanın çatlamasından dolayıdır 🌸
BMelek Misshadow yumurtlama zamanindasiniz agrilar olabilir. Hamile kalsaniz bile bu kadar erken belirti olmaz malesef
Zeynepgl Misshadow yumurtlama zamanınızdasınız adetiniz yeni bitmiş bu zamanlar da hamile olmanız zor yumurtlama dönemine yeni girilmiş hamile olunduğunda bu kadar erken belirtide olmaz malesef canım
funnymummy Adetiniz daha yeni birmiş sayılır hemen hamile bile kalsanız bu kadar çabuk belirti göstermez ama şüpheniz varsa kan testi verebilirsiniz