Nslhn97 Güzel anneler bebek arabası tavsiyeleriniz varmı doğumdan itibaren kullanmak istiyorum şu tekerlekleri yüksek modeller hoşuma gidiyor kraft xlx travel sistem dikkatimi çekti kendi etrafında 360• dönebiliyor olması ama tavsiyelernizi alabilirmiyim
GamzeDurmus Nslhn97 ben e bebeğin kendi markası baby plus galaxy travel sistem aldım daha kullanmak nasip olmadı ama bence gayet güzel uygun fiyatlı beğendim açıkçası
Ela532 Nslhn97 kraft onyx + armour traverten sistem aldık canım kullanmadık henüz ama cidden çok güzel çok hafif YouTube den videolarını izleyebilirsin 🥰
Aylinsemih Nslhn97 canm ben z kids mağazadan baby care bc430 model olanı kahve rengini aldik çok memnunum oğlum hep onda uyumak istiyor 2 kusur du fiyati ben aldigidma 1 senedir kullanıyorum acayip sağlam bisey çok fazla özelliği var biraz fazla yer kaplıyor ama degiyor birde kargo da yapıyorlar bursa mağazasından aldık biz bize nasil paketeldiklerini bile gösterdiler acayip saglam
ggkca Az yer kaplasın, hafif olsun, kolay açılıp kapansın diyorsan Hamilton R1 tavsiye ederim, yeni doğandan itibaren 22 kiloya kadarda kullanılıyor.
Nesegazi Ela532 simdi baktim netten resmine ,bu tarz cok araba baktim ama rüzgar da yada soguk havada kenarlari cok acik ya ruzgar alirmi cocuk ,yani korurmu bebegi acaba,coo acik geldi bana etrafı..bide cift yönlü mü?
Nesegazi Aag06 bende cok beğeniyorum bu arabayi ama agirmi kendisi.katlamasi kolaymi az yer mi kapliyor,,tek basima merdivenlerden cikarmak zor olur mu sizce??
Aag06 Nesegazi katlanmasi kullanimi cok kolay ama asla arabayi parcalamadan tum haliyle tek cikartamazsiniz cok agir araba yani puset bosken bile agir Alt araba zaten celik demir gold kisimlari falan alt katlanincada inceliyor ama ciddi agir beb arabaya koyup cikartirken bile bi baya yukleniyorum yani 😂 merdiven cikarmak zorundaysam eger ilk bebegi pusetle cikartiyorum birakiyorum oraya sonra altini katlayip tasiyorum
Nesegazi Aag06 yaa desene ozaman tek basima otobüslere rahat rahat binemem.Bu arabanin aynısı baska markadada var ama ağırlık konusu soru işareti. Sonucda baya pahali ,merdivenden cikarirken ah param vah param demiyelim😁
Aag06 Nesegazi yani evet bu araba otobuse binip.inmelik degil hele ev asansorsuzse hic degil bel fitigi eder adami
Nesegazi Aag06 ev asansörlü ama asansore cikmak icin 10 15 tane merdiven yapmis sagolsun mutahitler.Onu dusunerek kabin boy hafif arabalardan almayi düşünüyorum malesed.bide bebek icin illa cift yön gereklimk sizce
Aag06 Nesegazi ya onu bilemiyorum cift yon olmayanini kullanmadim denemedim ama cift yon 360 donmeai bir nimet gibi benim icin cidden cogu yerde rahatlik gibi geliyor bana