merhaba güzel anneler 5+2de anne olduğumu öğrendim ultrasona baktığında doktorum kesemde kanama alanımın olduğunu düşük tehlikemin olduğunu söyledi progestan verdi şuan 8+3üm acaba düşük tehlikem bu aylarda biter mi azalır mı yani şöyls bişey de var ayıptır söylemesi özür dileyerek sorucam ( 5.ci haftadan beri cinsellik yok ama eşimide geri çevirmek onun canını sıkıyor acaba korunarak ilişki yapmanın bir peoblemi olurmu hani derler ya boşalmak rahmi uyarır diye o nedenle sordum)lütfen olumsuz cevapşar vermeyin teşekğr ederim