Duygudenenkisi Merhaba bugün doğum yapalı 13 gün oldu 2.kez sarıldıktan hastaneye yattık fototerapi cihazı ile sarılık düştü dün tahlil yaptık 13.6 çıktı. Evde tedavi yapıyoruz sizlerin önerebileceği emzirme dışında başka bir yöntem varmi
Faddoli23 Duygudenenkisi ablamın bebegide 3. Ayda atlattı uzamış sarılık oldu bol bol emzirdi başkada yapılacak bişey yok dedi doktor sürekli kontrole götürdü şuan atlattincok şükür ama bol bol emzir çok önemli onun dışında hurafeler var sarı tülbent gibi ise yararmi bilmem
alparslanannesii1661 Duygudenenkisi emzirme disinda bir sey yok malesef aralarda sutunuz sagip kasikla verebilirsiniz devamli
Haticeey Duygudenenkisi Bende şuan sarılıktan hastanede yatıyorum canım dün 17 buçuktu bugün 13.8 e düşmüş yarına kadar 12 ye düşerse çıkartırım dedi doktorum inşAllah çıkarız bende doğum yapalı 1 hafta oldu sık sık emziriyorum