Tulumu seçerken mutlaka iki bacakta da çıtçıtlı olmasına dikkat et derim, tek çıtçıtlı tutumlar da bebeğin bacağını karnına çok çekip içine sokmak zorunda kalıyorsun ve alt değişimi rahat olmuyor.
Yenidogan çok fazla alma derim ilk 1 ay giyecek giymeyecek onları 0-3 ay ağırlıklı al ilk zaman büyük olur ama rahat giyer.
Üstleri önden kapanan secebilirsin böylece kafasından sokmak zorunda kalmazsın ceket gibi üst giydirir rahat edersin.
Penye yelek var e bebekte 15 tl birsey onun 3 Ay olanı ideal evin içi sıcak olursa bile giydirirsin ince zaten.
Zıbın çok al onu da biraz büyük tercih et derim çünkü alttan bezine çok yapışınca kaka beline doğru gidiyor.
Ağız bezi aşırı aşırı gerekiyor. İlk zaman bebek ve meme kontrolsüz oluyor ya ağzından akıyor ya da sütün taşıyor böyle olunca ben her emzirmeye yakasına koyup emzirdim bir süre sonra düzene girdi ama suanda da emzirme sonrası kusmasi ve salyasi başladı. Kızım şuan 4 aylık ve 1 aydır aşırı salyalı bir bebek o yüzden de penye önlük kullanıyoruz ama çeşme mübarek o bile yetmiyor ağız bezini yakasına sıkıştırıyorum.
Çoraplar ilk zaman büyüktü ama ayakları jet hızıyla büyüdü sanki, büyük de al derim bileklerini sıkmadan büyüse de rahat giysin.
Müslin battaniye almadiysan o da aşırı kurtarıcı
Aklıma da başka gelmedi 🙈