Ozie1993 Anneler ben de bugün dogurdum çok şükür oğlumu kucağıma aldım Allah sizede nasip etsin inşallah 🥰😇
Seymaben Ozie1993 ayy ne guzel allahim uzun omurler nasip etsin bebise bende daha 21 haftaligin cok korkuyorum bisiy olcak kavusamiycam diye bana ve bekleyen herkese basip olsun inşallah 😍🌺
Merve_0109 Ozie1993 Rabb’im sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bende dün gece Doğurdum kızımı kucagima aldım ❤️❤️❤️❤️
Betlnur Ozie1993 rabbım anaalı babalı buyutmeyı nasıp etsın ınsllh bızde yarın yatıs yapıcaz suni sancı vercekler 40+2 oldk
Ozie1993 Suni sancıyla doğurdum çabuk ilerledi ama doğumum çok zordu hiç anlatmıyım oğlum 3850 doğdu 🥰 ikimizde iyiyiz şükür sağolun🖤🖤🖤🖤