Acemi_anne61 kasılmadan kastınız bebegin bir yerde toplanıp o kısmı kasıp sancı yapması ise nırmal benim 3.gebeligim 27.haftamdan beri oluyor 38+6 haftalıgım sık oluyor ama dogumun erken olmasıyla alakası oldugunu düşünmüyorum zira öyle olsa çoktan dogururdum😅