Bernako Kızlar merhaba bugün sabahtan beri arada vuran bir ağrı var 24 haftalık gebeliğim. Gelişim ağrısında kasıklarımda olurdu şimdi tam şu noktada . salı günü kontrolüm var ama yarın gitsemmi hemen https://imgyukle.com/i/ktrTeS
Busakts Bernako aynı durumdayız benim de tam o kısımda ağrı oluyor . Hele ayakta kaldığım an daha da artıyor dokunduğumda bile morarık gibi sızlama oluyor
ecembd Bernako benim de oluyprdu. Geçen hafta doktora gittiğimde sordum. Doğuştan gönek deliğinin altında bir bağ varmış ve bu bağ bazı kadınlarda daha uzunmuş. Bütümeyle birlikte gerilme olurmuş ve orası zonklarmış. Bende de hep aynı yer ağırıyordu. Doktor bu açıklamayı yapınca ne hikmetse anında geçti🌝
Brryy Bernako bana doktor tam yumurtalıklarımın olduğu bölgede kasık ağrısı olursa büyümeden kaynaklı normal ama daha içerde göbek civarında olursa gel demişti.
Bernako Busakts evet evet sanki biri yumruk atıyor muş gibi yakıyor böyle Neyse bakalım yarın doktor ne diyecek
Kbr88 Yaa buna çok güldüm😂😂 ben daha 7 haftalığım o yüzden pek bilgim yok ama seni çok iyi anlıyorum dedikodu postları daha ilgi duyuyıor, umarım ağrın hemencik geçer🙏🏼❤️
Mimik Gecmis olsun canim, insaAllah onemsiz agrilardir… Gaz sancilari disinda oyle ciddi agrilar yasamadim… Acabagaz olabir mi?…
Bernako Mimik Dün bir şeyim yoktu sabah bir ağrımı oldu. Malum bugün de hafta sonu gidemedim Burada bir sorayım dedim. Yarına gideceğim arada vuran bir ağrı çünkü
Bernako ecembd yaa gerçekten mi 🥺 daha ağrımayan yerim kalmadıda artık 😰 bende merak ettim yarına gidicem doktoruma bakalım ne dicek