Arkadaşlar burada hep okuyorum ve kendimden de şüpheleniyorum. Akıntı gibi değil sanki bazen çamaşırda para kadar bir alan ıslanıyor. Ya da çişimi yaptıktan sonra beklerken sanki tam oradan birkaç damla damlıyor. Doktor akıntı dedi ama alttan öuayene yapmadı. Nasıl anlayacağım sızıntı olup olmadığını. Bir ped varmıs amniyon sıcısını ölçen nereden bulurum onu? Kullanan var mı ya da bir çözüm önerecek?