Saelif bizim şehrin haberlerinde duyurdular. Doktor ve sağlıkçılar çalışmayacakmış. Pazartesi salı Perşembe sendika üyesi olanlar sanırım yoksa hepsi mi bilmiyorum ama çalışmayacaklar yazıyor haberde. Yine de gideceğim en azından haftaya randevu versinler.