Bernako Ben soley esmere gidiyorum:) ameliyatımı da o yapmıştı dış gebelik.. şimdi 24 haftalığız anne edasıyla yaklaşıyor. Herşeyimle ilgili 2 senede o hastanede çalıştım ☺️
Bernako mirayveannesiii doğrudur ama doktorları gerçekten güzel benim doktorumda öyle 😊 özel sigortam olduğu için bilmiyordum muayene ücretlerini ☺️