misslaviniaa Tesekkur ederim canlarim Allah herkese nasip etsin..ama genede korkiyorum regl olurum diye..cunki bu cizgi 5dakkada cikmadi biraz gec cikti..ama onceki testlerim saatler gecse bile hicbirzaman boyle bir cizgi cikmadi simdi cikinca baya mutlu oldum
Glsh14 misslaviniaa baya gec cikmis ama ne kadar gec cikti canim.bende bi kere test yapmustim cikmamisti 2-3 saat sonra baktigimda ikinci cizgi vardi umitlenmistim ama negatifmis.cok sukur su an hamileyim insallah sende hamilesindir canim.Allah bebek isteyen herkese tez zamanda nasip etsin🙏🌸
misslaviniaa Glsh14 2 3 saat diyildir bence ben 5dakkada cikmadiyi icin cope atdm 1saat falan somra baktim
MihrimahVeAnnesiii misslaviniaa İlk 5 dakika içinde çıktıysa var gibi . Geç çıktıysa yoktur kuruma çizgisidir. Zaten çok çok çok çok silik bir çizgi. Allah gönlünüze göre versin inşallah
Busra2013 misslaviniaa bence var 3 gun daha var silik cikmis bekleseydin keske gecikmwsini tam beli olurdu😌ama bence var kan vermeye git
Mihribancglr misslaviniaa evet var ama bence hemen kan verme çünkü o kanın yükselişini takip etmek çok yorucu 1 hafta sonra kan ver yada şimdi kan ver emin ol 1 hafta bekle sonra takip et hakkında hayırlısı olsun inşallah 😍🤲🏻
misslaviniaa Mihribancglr tesekkur ederim canim benim…adetime 3gun var 3gunde bekleyim insAllah regl olmam olmazsam yeniden yaparim..Allah olmayan herkese nasip etsin hayrlisiyla insAllah♥️❤️❤️🌹🌹