gozdekrks Kizlar 35 haftalik gebeyim yemek yediğim zaman ellerimde kırmızılık oluyor ve biraz sistigini hissediyorum. Bunu yaşayan varmi yani baya bi kızarıyor yemek anında oluyor sonra azalıyor 😔 doktora gitmeme var daha o yuzden endişe etmeli miyim..
rgk gozdekrks benim de oluyordu bi ara. hatta kızarıklık olunca kuru görünüyordu ve kasınıyordu. şekerim var onun yükselmesine bağladım açıkçası yediklerime göre diye
gozdekrks gozdekrks biraz yoğun bir haftasonuydu misafirim geldi (elti ve kayinvalide) ellerim ayaklarimda bu sabah şişti gibi hissediyorum acilen doktora gitmem gerekiyor mu bilen varmi 😔😔
gozdekrks merakliblog en iyisi ben randevuyu erkene alayim ya cok fazla yaşayan yok demekki bu kızarıklık durumunu
merakliblog gozdekrks demekki canım sor mutlaka belki ilaca yediklerine vb alerji olmuştu hormonlardan dolayı