Sevdaelmc Polenpolen52 çok seviyorum doktorumu cok merak ediyorum bu sonda uyuştuktan sonra mı takılıyor acaba 😇
Sevdaelmc Comologgo doktorum diye demiyorum ama cok mükemmel ve Cok bilgili bir doktor kesinlikle çok memnun kalırsınız çok tatlı çok sempatik içinizi çok rahatlatan bir doktor 🥰
Annenaz Comologgo ben de ilk defa gittim çok ilgili be Güler yüzlüydü . Doğumu onunla yapacam inşallah.
Sevdaelmc Annenaz kesinlikle öyle iyi ki Zelal hocaya gidiyorum çok ilgili bir doktor Allah nasip ederse bende doğumu onda yapacağım şu sonda meselesini cok merak ediyorum sadece acaba ameliyathanede takarlarmı rica etsem
Polenpolen52 ben bebekten cok dıktoru gorucem dıye sevınıyorum ya ıyıkı onla tanısmısım, ınsallah dogumda sag salım gecer , doguma kadarkı zamanda
Sevdaelmc Polenpolen52 kesinlikle bende böyle düşünüyorum 🥰 gerçekten şanslıyız çok bilgili bir doktorumuz var çok şükür 🤲🏻
Ada_kacira Sevdaelmc benimde ikinci gebeliğim Şubat sonu doğumum spinal olcak rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin hepimize inşallah başka merak ettiğin varsa sorabilirsin ☺️
Sevdaelmc Ada_kacira ilk gebeliğim benimde 17 ocakta insallah sağlıkla alalım kucağımıza 🥰🤲🏻 Tedirginim tabi herkes bişey diyor ilk kalkmada Kİ zorluk olsun ağrısı acısı zaman yaklaştıkça iyice korku heyecan sardı 😇
Ada_kacira Sevdaelmc benim ilk kalkmada hiç ağrım olmamıştı kızımda zaten sürekli ağrı kesici veriyorlar kalkamasanda zorlamıyorlar kendini ne zamn iyi hissedersen o zamnda kalkabilirsin hiç tedirgin olma tadını çıkar bu günleri özlersin bebiş doğunca çok tatlı telaşlar bunlar ☺️
Sevdaelmc Ada_kacira ah canım cok teşekkür ederim inşaAllah benimde kolayca geçer o günlerim bebişimi sağ sağlim almak nasip olsunda inşalllah 🤲🏻🥰