Meleginannesi1895 Kızım olucak allah nasip ederse adınıda gökçe düşünüyorum yanına bi isim daha koycam acaba ne koysam yardım edebilirmisiniz??
Ergvn Meleginannesi1895 Gökçe kendi başına güzel gibi yanına bir şey uyduramadım zorlama olacak gibi :)
UmutsuzPolyanna Ay bana kızma niyeyse (!) Aklıma Gökçe Ada ismi geldi ama kızma kötü niyetim asla yok forumda beni hep kahkaha makinesi olarak görüyorsunsdur bilemiyorum ama yakışmıyor mu ama yan yana 🥲
asdfg3 UmutsuzPolyanna ya esimle gokce ve ada arasinda kaldik sonra gökçe ada olarak cok beğendik ama sonra ada ismi diye tereddut ettik ama soylemesi cok hos oluyor hala kararsisiz 😂😂