Rueemeysa Yo çok iyi almışsın bence 3180 dpğan kızıma 1 nunara 270 adet kullandım tam. Bitti aldığım tekrar almıştım hatta yaramaz diye toplu almamıştım.
2 numaraya sonra geçtik. Bebek minicik doğuyor zaten popolarıda minicik. 1 numara bez taktığımda cırtcırtları üst üste geliyordu. O kadar ufaklar.
2 numara bağlanmaz bebeğe. Büyük bez bacakları için problem. Her zaman normal kilosuna uygun kullanmak gerek. Milleti duyma. Oğluma 160 adet aldım 2 numaram. Bez iyi gelirse hemen biraz daha söyleyeceğim. Tahmini o da 3 civarı doğucak bir bebek
Bir de günde en az 8-10 kere bez değişiyorduk. ☺️