Meleknkkk Kızlar 2 gün önce kan verdim 0,100 çıktı. Adetim 7 gün gecikti kasık ağrım bel ağrım ve akıntım var. Sizce bu değerde yükselme olma ihtimali var mı
beren4097 Meleknkkk Hep gecikir mi böyle yoksa ilk kez mi oldu bu gecikme? Geç döllenme ihtimaline karşı söktürücü ilaç kullanmayın derim.
Deletedmom_7 Meleknkkk canım stresten olabilir. Benim geçen ay beta 0.100 çıktı. Sonra da adet oldum. Yani gecikmesi strese bağlı olabilir. Eğer adetiniz uzun süre gecikirse betayi tekrarlayabilirsiniz
Sevimlianne_adayi Canım adet söktürücü masaj yap gebelik olsaydı bence çıkardı stresten gelmiyor olabilir ya da mevsimsel