Dilantrkmn Arkadaşlar merhaba bir şey danışacaktım sizlere , hastane çıkışı olarak 10’lu setler var isimli yazdırıyorsunuz sizce böyle bir şey mi alsam yoksa , normal bir hastane çıkışı mı çok kararsız kaldım yardım please🙏🏻
dilek6 Dilantrkmn anı kalmasını istiyorsan isimli alabilirsin ben resim çekmek için alıyorum ve çektikten sonrada çerçeveme eklerim bu zamanlar en güzel halleri bence ☺️ Şu zamana görede uygun bi yer buldum 180 TL ☺️🥰
ebruzb Dilantrkmn ben 10 lu hastane çıkışı aldım isimliyi de sadece tulum şapka ve eldiven olarak aldım o da anı kalsın diye 🥰 ama amcası isimli hastane çıkışı yaptıracağım dedi battaniyeli falan bakalım eğer yaptırırsa o da iyi olur😂
holly Dilantrkmn ben tulum battaniye isimli yaptırmıştım instagram dan Tuğba kuğudan. Bi bez çantayla göndermişti oda isimliydi .saklıycam hatıra diye. Sende yaptırabilirsin böyle bişey 10 lu çok fazla oluyo
nanna Dilantrkmn zaten covid var ziyaretçi gelmeyecek sade bişey alöam bana daha mantıklı sırf isimli diye vereveğim paraya gittim organik on parça sade baskısız güzel bi hastane çıkışı aldım valla
dilek6 seyy06 @ogretmenhabidunyam diye ya canm instagram a eğer bulamazsan benim hesabı ekle ordan ben yönlendireyim çünkü benzer hesaplar var @nuridilek.sahn bu benim hesabım eklersen ordan da direk görüntü atarm 🥰