Lina-Nehir aşım yoktu ilk 4 gün grip oldum sandım hapşırık ve burun akıntısı vardı sonra tat, koku ve iştahım gitti korona olduğumuzu anladık. Düşük riskim ve kanamam vardı bitki çayı kekik ıhlamur falan içtim kanamam çoğaldı doktorum çok kızdı. Sadece meyve, pekmez ve limon suyu ile atlattım çok ağır geçirdim her yerim ağrıdı 15 gün sürdü şimdi bebek de bende iyiyiz çok şükür