hmmokk Selam bayanlar bugün tetanozun ilk dozunu oldum kolumu hissetmiyorum😩 sizde de benzer ağrılar oldu mu? Ne zamana geçer?
Hulyarecep hmmokk bende tam aksi hiç bir etki olmadı şükürler olsun 🤗🤗 dokununca iğne yapılan yer agırıyor o kadar
IlaydaOrhanKopuz hmmokk bende dün oldum dün herşey iyiydi ama bugün kolumun ağrısı omzuma sırtıma boynuma vuruyor ya 😞😞😞
Denizbetul Bende daha dün oldum ama dediginiz kadar bi ağrı olmadı sadece kolumda hafif bi sızı gibi bişey oluyo ara ara
Smrk Benim ilk dozunda kas ağrısı oldu sanki spor yapmışım gibi kolumun üstüne yatmadım bide o kolumla ağır bişey kaldırmadım 2 güne geçti