Arya22 22.haftamdayım yaklaşık iki gündür omuzlarım ve kollarım bileğe kadar şiddetli ağrıyor. Önce sol kolumdu sonra sağ kolumda başladı. Bu durumu yaşayanlar var mı acaba?
yarenaltinbasak Benimde sağ kolum ve bileğim çok ağrırdı doktor vücut sistigi için ödem vs oluşundan dolayı sinirlere kaslara baskı yapacağını bununda ağrıya sebep olacağını söylemişti muhtemelen öyledir
Cancan_1834 yarenaltinbasak benimde agrım cok oluyor kolumda ve bacagımda doktor magnezyum hapı verdi bunun için yinede fayda etmedi .. acil şifalar dilerim
Arya22 Cancan_1834 Teşekkürler magnezyum bende kullanıyorum baş ağrısı için de önermişti doktorum ama fayda etmiyor gerçekten kollarımı ağrıdan kaldıramıyorum