Gulsummldr ölçtür Cnm tabi ama şöyle bir şey bugün bana doktor şeker aleti yazdı evde ölçüm yapmam için düzenli olarak, şeker yüklemesinde yüksek çıkan şeker aletle olctugumde normal cikiyor o yüzden ben bu açlık tokluk baktirmaya pek güvenmemeye başladım açıkçası. Bir günde nasıl normal olur? Acaba dün birden şeker tükettiğim için mi yüksek çıktı şuan dikkatli beslendiğim için mi iyi çıkıyor açıkçası kafam karmakarışık oldu