merhaba güzel anneler geçen yıl kanal tedavisi yaptırdıgım bir dişim şuan agrı yapıyor 3 4gündür
11haftalık gebeyim bu durumu yaşayanlar ne gibi bir yol izlediniz gebeyken çekim yapışabilirmi? (diş kanal yapılmıstı yapılacak başka altarnatif yok olsa olsa çekim olacak ) ve antibiyotik kullanan oldumu böyle bir durumda