Selam güzel anneler
Ben 15.10 dogum yaptim ve 27.11 son adet günümdü. Bi 2-3 gündür cok affedersiniz utanarak yaziyorum ama kötü koku var. Hic brsy yoktu simdiye kadar. 9 ay boyunca enfeksiyonlarla ugrastim rahatladim diye sevindim
Benden cocuguma gecti dogumdan sonra oda idrar yolu enfeksiyon oldu.. yani basim belada bu enfeksiyonla
Ama dogumdan sonra bi kere bile olmadi sevindim bi 2 3 gün oldu koku basladi yine asiri
Demin affedersiniz tuvalete gittim sildigimde acik kirmizi kan vardi ama sadece silerken yani ic camasirimda yok. Acaba yine enfeksiyon mu? Bide emziriyorum acaba cocuguma gecer mi? Cok korkuyorum
Doktorda hic randevu yok sali günü acile gitcem ama bilmiyorum artik belki sizde yasiyan var ve yardim edebilir :((( cok sevinirim :(