Esmabekir19 Doğum yaptım bebekte solunum sıkıntısı var dediler cihaz yokmus baska hastaneye gotürduler lutfen yardim edin ayni durumu yasayanlar var mı ?
Denizyildizii Esmabekir19 ciğerleri gelişmemiş olabilir. Bizdede oldu bir hafta küvözde kalıp çıktı merak etme çabuk toparliyorlar. Sakın bunun icin kendini üzme ki sütün kesilmesin😊♥️
Busrakose Benim bebeğimde 34+2de dünyaya geldi 34te ciğer geliştirici iğne yaptılar ama yine de inlemesi vardı tam nefes alamıyordu o yüzden yoğun bakımda kaldı 24 saatten az oksijen desteği aldı ve sonra çıktı