Rmysa42 Kizlar 33 haftalik hamileyim dogumum sezeryan olcak köyde kaldigim icin surekli doktora gidemiyorum bu hafta randevu aldim gittigimde sezeryan icin gun verir mi acaba yaa
iremcannn1907 Rmysa42 verir canım bildiğim kadarıyla 37 38. Haftaları geçtiğin an sezeryan günü veriyorlar, kesin kararlıysan. Kuzenim 1 ay kadar önceden almıştı, 34. Haftasında falandı. Sende durumu anlatırsan yardımcı olurlar bence
Aysununannesi00 Rmysa42 vermeye bilir kuzum bende 34 de gün istedim evle hastane çok uzak eşim de şehir dışında çalışıyor gidip gelmesi zor oluyor diye 37 de çağırdı gün vermek için haftaya gidip 38 e gün alıcam
Rmysa42 iremcannn1907 insallah ya. Zaten sezeryan olcagim kesin rahim agzi dar benim ilki de sezeryan bebek cikmaz ölür mecbur sezeryan dediler sezeryan olmustum bu da oyle olur zaten. Insallah durumu anlatirsam gün versin istiyorum ya cunku köyde kaldigim icin surekli gidemiyorum hastaneye uzak bize baya
Hatice1123 Rmysa42 canım geçen hafta 33 haftalıkken sordum ben doğumu doktora şimdiden iri bi bebek normal olmaz dedi 10 ocakta alırız bi aksilik değişiklik olmazsa dedi hatta dogum günüm 12 ocak diye eşim 12 ocakta olsun dedi doktor olur dedi. Bi aksilik falan olmazsa doğum günümde sezeryan olcam yani ama ben özel e gidiyorum devlete gidiyorsan orda ki doktorlar gun verirler mi bilemedim
rgk Rmysa42 ben 37de 40 son beklemek istemiyorum dedim 39da konuşuruz dedi. vermeyebilir çok erken sizin
rgk Rmysa42 belli değil yani ben şartlamadım kendimi. doktoruma da illa bunu istiyorum demedim ama 40 a kadar gelmezse 40da sezaryan olcağım