Metece İzmirde oturuyorum mayıs da nasipse dogum olacak ne alıcam kalın mı ince mi şaşırdım sizler ne durumdasınız
Aleyyo-09 Metece bende Aydın’da oturuyorum 25 Mayıs Doğum gözüküyor , bebek yine ne kadar sıcakta olsa üşür ne kadar canı var onun uzun kollu penye giydiririm diye düşünüyorum müslin örtüyle kundaklarım üzerine de battaniye sararım diye düşünüyorum ben
MerveeD Metece 19 mayısta dogumum görünüyor sezeryan olursa daha erken bende aynı sekilde uzun kollu penye gydırmeyo dusunuyorum soguk olur belkı dıye kalın bseyler de alacagım ortaya karısık alırım nasip olursa ınsallah
deletedmom27371 Metece benim de mayıs Tekirdağ da oturuyorum ne alacağım nasıl alacağım hiç bilmiyorum. Mayıs ayı tam orta bir ay olunca da çok kararsızım 🙄
Siyahgokyuzu Metece oturdugunuz sehre gore alisveris yapin izmir mayista sicak olmuyomu kalin az alin daha cok ince alin Bende ankaradayim mayista burasi soguk ona gore alicam😊
elfmoom Aleyyo-09 sonra çocuk isilik olsun, size sıcaksa ona da sıcaktır. size soğuksa ona da soğuktur. hava sıcak olduğu halde bunları yapmak zarar verir, uzun kollu ve üzerine müslin yeterli olur mayıs ayında izmirde aydında çocuk çatlar o battaniyeyle
Siyahgokyuzu Aleyyo-09 bebekleri soguk degil gerektiginden faa klin giydirmek hasta eder. Aydin sicak bi sehir mayistada sicak olur.
Fasulyeninannesi1 Bana da mart sonu nisan basi dediler ben uzun kollu yarim kollu karisik aliyorum duruma gore giydirecegim😄
alcang Metece 16 Mayıs’ta oğlumu doğurdum sıcak bi yerde yaşıyorum Haziran başına kadar uzun giydirebildim 20 günlük falandı yazlığa geçtim isilik olacaktı nerdeyse ayaklarına çorap giydirip üstünü ince penye battaniye örttüm uyurken
Senaoztrk MerveeD ya ben 3 kilo aldım 🙁 hiç bulanti tiksinme kusma vs olmadı oyuzden direk kilo alımı ile başladım bide normalde bile hemen kilo alan insanım🙁 cinsiyet için geçen hafta gidecektik ama covid oldum oyuzden gidemedim bugün karantinam bitti yarın gidecem inşallah yarın öğreneceğim 😊 12+4 de başka bı doktora gitmişti o çıkıntı gördüm erkek demişti ama yarın net ogrenecez insallah sizin bellimi
MerveeD Senaoztrk bende 60 kilo ıle hamıle kaldım gecem hafta cuma gunu gittim 4 kilo almısım ama ben cok mıde bulantısı cektım haşa cekıyorum ve dusuk riskim vardı sürekli kayınvalıdem de mide bulantı ılacı ıctım yattım hc benı kaldırmadılar zaten su içsem yarıyor 🙂🙈 sürekli yatınca kilo aldım yenı yenı kalktım artık bunaldım. Evet bızde gecen hafta kız oldugunu öğrendik ama kesin bsey söylemedi %80 dedi hayırlısı olsun inşallah
Meltmmm Kizlar bende 14 mayısta doğuracağım insallah simdi 17+1im karnim 4 günde birden cikti sizde durumlar nasıl?
Senaoztrk MerveeD benim ilk düşük olmuştu doktorum bunda 3 ay dikkat et mümkün oldukça yat dedi hatta 4. Ayın yarısına kadar progeston fitil kullandim ne olur ne olmaz koruyucu olsun die bende evde iş bile dahi yapmadım saolsun eşim kayinvaldem annem yaptılar smdide 4. Ayın sonundayim zaten çok şükür iyim yavaş yavaş başladım bende seninde ilk galiba 😊 baya yüksek oran vermiş size hayırlısı ne ise o olsun sağlıklı sihatli olsunlarda inşallah kız erkek hiç fark etmez 😍😍
elfmoom Metece çok aşırı kalın almayın🙏🏻 uzun kollu çıtçıtlı bodyler uzun kollu tulumlar yeterli olur🙏🏻 çok kalın almanıza gerek yok🙏🏻 zaten izmir mayıs ayında yaz oluyor 🥰