Annekuzusu_0 ben son haftalarımdayım benim için çok mühim o 1 hafta bile umarım bu hafta dengeler kendini bu bile üzüyor beni.. yani demem o ki stres herşeyin başı çokkk çokkk etkili beslenmedn yana bir sorunum yok çünkü benim doktorum bile şaşırdı. Allah herkese hamilelik sürecinde anlayışlı hoşgörülü insanlarla muhatap etsin yoksa zor vicdan merhamet kalmamış kimsede.