gmzaltns 19 haftalıgim . 2haftadir bebek hareketlerini hissediyordum ama 5 gündür hiç hareket hissedemiyorum. Bu normal mi ? Çok tedirgin oldum .
Happybsrn gmzaltns 5 gün biraz uzun gibi geldi sanki, önceden gün içinde hareket sıklığı nasıldı,bu arada muayene oldun mu hiç?
Anne_N gmzaltns 19+5 im. 17den beri hissediyorum. Son 3 gündür aynı şekilde. Dün sabah oturup ağladım artık. Gece uyku uyuyamadım. Benim ilk çocuk da hareket azalması ile acil sezaryen olmuştu. Sanırım o yüzden daha çok korkuyorum
Mihrimhb Benimse 18 haftalık bu hafta artık her gün hissediyorum neredeyse ama ben ilk 15 Te hissetmeye başladım 3 4 hissetmiyordum tedbirliyim artıyordu doktora gittim normal dedi daha rutine girmez ama bu 4 5 gündür artık daha net hissetiriyor 2. Gebeliğim