Selam hanımlar. 35+2 haftalık hamileyim dün geceden beri sabaha kadar gaz sancısı gibi bir ağrısı çekiyorum. Ara ara girip çıkıyor. Sancı dışında her hangi bir su gelmesi akıntı vs falan yok o yüzden doğum sancısı değildir diye tahmin ediyorum. Gaz sancısına ne iyi gelir çözümü olan varmi acaba ?