4141ozge_29 Gebelikte sekeri yüksek çıkıp ta insülin kullananın anneler bebekte herhangi bir sıkıntı yaşadımi bilgilendirir misiniz
_ipekkkkk 4141ozge_29 Hayır yaşamadım İnsülin kullanmaya başlayalı 1.5 hafta oldu 🤲 Diyet ve insüline devam sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸