Deletedmom62627 Az önce sağlık etiketiylen açtım bakmadı kimse Haftadayım Kızlar yatarken bile kasılmış haldeyim acaba doğum belirtisi mi bu? Hafifçe ağrımda var ama çok hafif karnımın sadece sağında. Napim sizce gideyim mi doktora? Yeter artık doğurmak istiyorum
Nnurdan Deletedmom62627 cnm sancıların gelip aıklaşmadan gitme bence onlar yalancı sancılar doğum sancıları farkettiriyor zaten kendini
Acemi_anne61 Deletedmom62627 ben 31 haftadayım geçen karnım bi kasıldı geçmek bilmiyor taş gibi ne yaptıysam geçmedi. Bol su içtim hemen saatler sonra normale döndü. O an acile gidecek bi imkanım yoktu olsaydı hemen giderdim sizin varsa gidin bence
alparslanannesii1661 Deletedmom62627 sanci varmi yazcaktim surekli kasilmanmi var nasil bisey benimki de boyle basladiydi
Deletedmom62627 alparslanannesii1661 sürekli kasılıyom sertleşiyo göbeğim bidibebeğim bianda hareketlendi şuan durmuyo yerinde
Fatma_nur17 35 haftalarda vajina da batma hissi yaşayıp doğum yapan var mı doğum belirtisi diyorlar ama