minikpandammmm doktor kafa şekli ve kemik yapısından erkeğe benziyor dedi . Benimkiyle kıyasladım da oda şekli farklı gibi ondan kız olabilir dedim yoksa anlamam😂 biz de 14 olduk yarın kontrol var insallah biraz pozisyon değiştirmiştir 1 buçuk aydır hep aynı şekilde duruyor . Tatlı yiyorum daha çok kapatıyor kendini .